Gaz do IS300???
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Wystarczy faza lotna i strojenie po afr.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2016, o 17:02
- Model Lexusa: Is300
- Skąd:: Hannover
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Czyli w lubryfikatory się nie bawić?
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
4 generacja wystarcza całkowicie i żadnych lubryfikatorów
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2016, o 17:02
- Model Lexusa: Is300
- Skąd:: Hannover
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
A jak jest z zaworami w 2jz-ge bo słyszałem że nie są hydrauliczne? Co ile regulacja? Kocham mojego Lexa i chce dla niego jak najlepiej
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Załóż lubre, wtedy według jej producenta nie trzeba regulować zaworówSkater69 pisze:A jak jest z zaworami w 2jz-ge bo słyszałem że nie są hydrauliczne? Co ile regulacja? Kocham mojego Lexa i chce dla niego jak najlepiej
- Olek AP
- Lex user
- Posty: 56
- Rejestracja: 31 maja 2016, o 22:10
- Model Lexusa: Lexus IS300 SC
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Mieliście jakieś doświadczenia z nowymi reduktorami KME Gold w przeciągu ostatnich 6-12 miesięcy?
Dlaczego pytam - albo miałem wyjątkowego pecha albo trzeba chwilowo na te reduktory uważać.
W dużym skrócie u mnie siedzi (w takim stanie już nabyłem auto) KME Diego, wtryski Hana czerwone, był reduktor KME Gold patrząc od tyłu zamocowany na lewym nadkolu. Z instalacji byłem bardzo zadowolony aczkolwiek nadszedł taki czas by reduktor zmienić na nowy. (stukał przy dodawaniu gazu i jakby puszczał już gaz)
Długo się nie zastanawiając zmieniłem na taki sam nowy KME Gold i jak się szybko okazało podczas przyśpieszania wył - dało się to przeżyć, ale szanując ciszę w aucie wróciłem do serwisu i zmieniliśmy na inny nowy. Żadnej poprawy nie było więc zrezygnowani zrobiliśmy podmianę jeszcze raz i było to samo tylko trzy razy gorzej tzn. głośniej i nawet na postoju reduktor uświadczał mnie w środku koncertem dźwięków w każdej możliwej tonacji.
Przetrzepaliśmy kable, próbowaliśmy eksperymentować z ciśnieniem na reduktorze, próbowałem podkładać pod mocowanie reduktora gumowe tulejki by możliwie oddzielić go od nadwozia, ale żadnych efektów nie to nie dawało.
Możecie mi wierzyć lub nie, ale rozmowa z przedstawicielem KME zakończyła się tak, że "Niestety nic nam na to nie poradzi, taka jest obecnie partia - jakie są takie są i zawsze mogę założyć coś innego jak nie odpowiada."
Tak też poczyniliśmy - reduktory zostały im zwrócone i założyliśmy stety lub niestety Staga AC-R01 250 (ciężko było zmieścić tam coś innego bez większych modyfikacji). Jak się będzie sprawował się okaże, ale jak narazie jest idealnie no i w końcu w aucie jest cisza..
Dlaczego pytam - albo miałem wyjątkowego pecha albo trzeba chwilowo na te reduktory uważać.
W dużym skrócie u mnie siedzi (w takim stanie już nabyłem auto) KME Diego, wtryski Hana czerwone, był reduktor KME Gold patrząc od tyłu zamocowany na lewym nadkolu. Z instalacji byłem bardzo zadowolony aczkolwiek nadszedł taki czas by reduktor zmienić na nowy. (stukał przy dodawaniu gazu i jakby puszczał już gaz)
Długo się nie zastanawiając zmieniłem na taki sam nowy KME Gold i jak się szybko okazało podczas przyśpieszania wył - dało się to przeżyć, ale szanując ciszę w aucie wróciłem do serwisu i zmieniliśmy na inny nowy. Żadnej poprawy nie było więc zrezygnowani zrobiliśmy podmianę jeszcze raz i było to samo tylko trzy razy gorzej tzn. głośniej i nawet na postoju reduktor uświadczał mnie w środku koncertem dźwięków w każdej możliwej tonacji.
Przetrzepaliśmy kable, próbowaliśmy eksperymentować z ciśnieniem na reduktorze, próbowałem podkładać pod mocowanie reduktora gumowe tulejki by możliwie oddzielić go od nadwozia, ale żadnych efektów nie to nie dawało.
Możecie mi wierzyć lub nie, ale rozmowa z przedstawicielem KME zakończyła się tak, że "Niestety nic nam na to nie poradzi, taka jest obecnie partia - jakie są takie są i zawsze mogę założyć coś innego jak nie odpowiada."
Tak też poczyniliśmy - reduktory zostały im zwrócone i założyliśmy stety lub niestety Staga AC-R01 250 (ciężko było zmieścić tam coś innego bez większych modyfikacji). Jak się będzie sprawował się okaże, ale jak narazie jest idealnie no i w końcu w aucie jest cisza..
- firlejak
- Lex user
- Posty: 114
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 20:33
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Firlej
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Ja mam ARC 01 250 35k km zero awarii.
- firlejak
- Lex user
- Posty: 114
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 20:33
- Model Lexusa: IS300
- Skąd:: Firlej
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
firlejak pisze:Ja mam ACR 01 250 35k km zero awarii.
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
Szczęściażfirlejak pisze:Ja mam ARC 01 250 35k km zero awarii.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Gaz do IS300???
U mnie siedzą dwa goldy i oba cichutkie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość