pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
- gmiter
- Lex Master
- Posts: 1247
- Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Location: Gdynia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Shark 1500 nigdy nie pociągnie takiej instalacji - jest do 200KM. Ogólnie cena dla GS300 mega wysoka bo Barracudy kosztują 420zł za komplet dla 2jz,
Elektornika AEB nie jest zła, do tego wtryskiwacze Barracuda 115Nl,
Reduktor GKME - http://www.phjacus.pl/R66-Reduktor-KME- ... p2428.html mam u siebie i jest spokojnie wystarczający.
przewody Parker ok, zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Reduktor BRC Genius 1500 nie pociągnie tego silnika. Chyba że MAX ale kosztuje prawie 900zł.
Ogólnie BRC jest dobrą instalacją ale nie opłaca sie do niej tyle dokładać. Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
Elektornika AEB nie jest zła, do tego wtryskiwacze Barracuda 115Nl,
Reduktor GKME - http://www.phjacus.pl/R66-Reduktor-KME- ... p2428.html mam u siebie i jest spokojnie wystarczający.
przewody Parker ok, zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Reduktor BRC Genius 1500 nie pociągnie tego silnika. Chyba że MAX ale kosztuje prawie 900zł.
Ogólnie BRC jest dobrą instalacją ale nie opłaca sie do niej tyle dokładać. Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
A gold da radę termicznie?
Osobiście cienko go widzę w zimie.
Osobiście cienko go widzę w zimie.
-
- Lex user
- Posts: 159
- Joined: 20 Jul 2013, o 23:04
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
KME Gold mam w LS400 i nie ma problemu
- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
A co się z nim dzieje przy szybkim przejeździe autostradą w zimie?
- gmiter
- Lex Master
- Posts: 1247
- Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Location: Gdynia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
U mnie w goldzie temp nigdy nie spadła poniżej 20 stopni. Normalna jazda to około 30-35 stopni. Do 2jz jest wystarczający
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Ehhhh, po pierwsze w instalacji jest 1 wielozawór, i jest bardzo ważne jaki się zastosuje, Co do tego najlepszego wyboru elektroniki AEB to bym polemizował.gmiter wrote:zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
Zła nie jest ale można sobie ułatwiać życie a nie utrudniać.
Co do cen, to zmieniają się czasy i ludzie już za miskę ryżu w PL pracować nie chcą i mają rację.
Bo jak widzę, że "szpenie" konwertują auto za 200-300PLN ( robocizna) to żal mi ich samych.
- gmiter
- Lex Master
- Posts: 1247
- Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Location: Gdynia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Wiem że jest jeden wielozawór - napisałem"Co do wielozaworów itp" w sensie rodzajów tak samo jakbym napisał "Co do reduktorów" bo rozmawiamy o markach (chociaż reduktory mogą być więcej niż 1 - miałem w Volvo 2)Yarecki wrote:Ehhhh, po pierwsze w instalacji jest 1 wielozawór, i jest bardzo ważne jaki się zastosuje, Co do tego najlepszego wyboru elektroniki AEB to bym polemizował.gmiter wrote:zasilanie miedzią 8mm i masz luz. Co do wielozaworów itp to juz ma mniejsze znaczenie aby był dopasowany do miedzi.
Najlepszy wybór to konfiguracja AEB, Barracuda, KME Gold
Zła nie jest ale można sobie ułatwiać życie a nie utrudniać.
Co do cen, to zmieniają się czasy i ludzie już za miskę ryżu w PL pracować nie chcą i mają rację.
Bo jak widzę, że "szpenie" konwertują auto za 200-300PLN ( robocizna) to żal mi ich samych.
I bez przesady - jakie bardzo ważne ma znaczenie jaki wielozawór zastosujesz? Ważne w wyborze wielozaworu:
- wysokość butli - determinuje wysokość i ustawienie pływaka
- kąt pochylenia króćca
- średnica rurki jaką można podłączyć do wyjścia: 6mm w wersji najczęściej spotykanej i 8mm w bardziej paliwochłonnych silnikach i większych reduktorach
Po co dorabiać dodatkowe teorie.
Co do AEB - w porównaniu do BRC na pewno jest bardziej sensowny w ustawianiu i przystępny. Ale pewnie też dopiszesz że nie - no zalezy od punktu siedznia. Mam styczność z jednymi i drugimi i AEB jest przystępne bardziej niż BRC.
Zamiast prosto koledze wyjaśniać to tworzona jest filozofia - gaz to nie technologia kosmiczna, sterowanie nim też nie... Gazownicy kiedyś mi mówili jak sam nie ogarniałem "Paaaanie to nie takie prostee" co by u nich kasę zostawiać za pierdoły..
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
O jakich Ty teoriach mówisz, sam wypowiadasz się nie precyzyjnie, co wprowadza niewiedzących w błąd.gmiter wrote: I bez przesady - jakie bardzo ważne ma znaczenie jaki wielozawór zastosujesz? Ważne w wyborze wielozaworu:
- wysokość butli - determinuje wysokość i ustawienie pływaka
- kąt pochylenia króćca
- średnica rurki jaką można podłączyć do wyjścia: 6mm w wersji najczęściej spotykanej i 8mm w bardziej paliwochłonnych silnikach i większych reduktorach
Po co dorabiać dodatkowe teorie.
Co do AEB - w porównaniu do BRC na pewno jest bardziej sensowny w ustawianiu i przystępny. Ale pewnie też dopiszesz że nie - no zalezy od punktu siedznia. Mam styczność z jednymi i drugimi i AEB jest przystępne bardziej niż BRC.
Zamiast prosto koledze wyjaśniać to tworzona jest filozofia - gaz to nie technologia kosmiczna, sterowanie nim też nie... Gazownicy kiedyś mi mówili jak sam nie ogarniałem "Paaaanie to nie takie prostee" co by u nich kasę zostawiać za pierdoły..
Piszesz , że wielozawór nie ma znaczenia a ja powiem, że ma, bo to że jest właściwie dobrany do zbiornika to oczywiste i pomijalne.
Sam sobie teraz zaprzeczyłeś bo to że jest na 6 i 8mm to już spore ma znaczenie ale to jeszcze nie wszystko.
"Kilka" aut zrobiłem w życiu i zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.
- piotrek_camry
- Lex user
- Posts: 205
- Joined: 16 Oct 2016, o 21:37
- Model Lexusa: Camry x2
- Skąd:: Wojnów/Siedlce
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Oprawić to zdanie w ramki i powiesić nad łóżkiemYarecki wrote: Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.

-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300
Klepie to Tu od lat a i tak co chwilę " jaki zestaw polecacie"piotrek_camry wrote:Oprawić to zdanie w ramki i powiesić nad łóżkiemYarecki wrote: Nie ważne jakie auto ma sterownik LPG ważne jak dobrze ogarnia go gazownik i potrafi go wystroić.




Lepiej mieć przeciętny i porządnie zainstalowany + super strojenie niż najlepszy z najlepszych wrzucony pod maskę po autokalibracji.
Jeszcze lepiej wiadomo mieć bdb zestaw super wystrojony przez świadomą osobę, wtedy nikt na LPG nie narzeka - tyle, że to rzadkość w przyrodzie

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests