Witam serdecznie mam problem ze swoim lexem. Zaczne od opisu sytuacji i problemu.
Auto Lexus GS 300. Mk2 z 2003r. Polift import z Irlandii zarejestrowany bez przekladki z gazem juz tam zamontowanym wiec nie wiadomo co to za instalacja.
Auto uzytkowane bezproblomowo w moich rekach od 2 lat a sumujac poprzednika opinie to od 5 lat beznajmniejszego problemu w Polsce.
Autem jest jezdzone raz na 2/3 dni po kilka kilometrow relreacyjnie co pewien czas na lpg i gazie by katy ktore sa nadal oryginalne poodychaly. Wymieniony olej filtry w tym 2 of LPG jakies 3 miesiace temu i do dzis dnia wszystko ok.
Dzis pojawil sie problem juz przy odpaleniu auto bardzo dlugo krecilo i z bolem ledwo ledwo odpalil. Po czym na lpg sie przelaczyl jak zlapal temperature i nagle mocno zaczelo telepac silnikiem. Problem z odpalanie za kazdym razem problem z telepaniem silnika tylko na LPG na benzynie bangla jak trzeba. Czy te dwie rzeczy moga miec wspolna przyczyne? Czy to raczej oddzielne usterki.
Dragnie silnika na lpg
-
- Lex user
- Posts: 48
- Joined: 17 Apr 2017, o 11:04
- Model Lexusa: Is200 mk2 Stance, gs300 mk2 Aristo ViP.
- Skąd:: Lublin,Rzeszów
- Location: Rzeszów, Lublin
- Contact:
- agiless
- Lex user
- Posts: 266
- Joined: 30 Jun 2014, o 00:25
- Model Lexusa: GS300 MKI
- Skąd:: Skierniewice
- Contact:
Re: Dragnie silnika na lpg
Jeśli wtryskiwacze LPG są już nieszczelne, to zalewa cylindry gazem i przez bogatą mieszankę masz problem z uruchomieniem. Wstaw fotki instalacji, będziemy mogli coś więcej napisać.
-
- Lex user
- Posts: 48
- Joined: 17 Apr 2017, o 11:04
- Model Lexusa: Is200 mk2 Stance, gs300 mk2 Aristo ViP.
- Skąd:: Lublin,Rzeszów
- Location: Rzeszów, Lublin
- Contact:
Re: Dragnie silnika na lpg
Na dniach jak sie nie uporam z problem to wrzuce foty, aczkolwiek ten problem z LPG nie ma nic wspolnego jednak. Pierwsze co zrobilem to wymiana świec. I drgania ustapily silnika. Natomiast dalej jest problem z odpaleniem silnika. Kreci z 5 sekund zanim odpali. Sprawdzony akumulutor 12.4 natomiast troche malo jak na obrotach przy doladowaniu wskaznik pokazuje 13.4 na 3.500 rpm. I tu pytanie moje czy to moze byc wina elektryki niedoladowanie aku. Czy moze opinia kumpla mechanika ze to czujnik polozenia wału najprawdopodobniej.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests