Jakiś czas temu zauważyłem że opony z przodu przy skręcie kierownicy obcierają o nadkole a dokładnie o osłonę plastikową. rozmiar to R17 225/45 nie wiem jakie ET ma felga ale opona jest równa z krawędzią nadkola czyli nie wystaje poza nadwozie. Dodam że bieżnika zostało z jakieś 2mm. Teraz pytanie czy jak założę nowe opony o profilu 225/40 to będzie ten sam efekt? Sorry ale fotki robione wieczorem:
ja mam 225/40 ale 18", więc minimalnie większe, to na skręconych kołach podczas zjeżdżania z krawężnika potrafi lekko przytrzeć, więc na 17 nie powinno nic trzeć
dokładnie... podejrzewam że tutaj ET jest winne, i jak zmniejszysz profil opony to też bedzie trzeć choć mniej....
z ET już nic nie zrobisz, chyba że dystanse coś pomogą ale wątpie, spróbuj założyć opone 215/40 lub 215/45
a sprawdzałeś wnętrze felgi, tam może być wybite ET ... sprawdź wszystkie fele
sądze że masz ET35 + 8' felge, więc się mega różni od ori ET50 7'
takie info by się przydało każdemu jakie ET obciera...
Last edited by forest on 17 Aug 2011, o 09:09, edited 1 time in total.
Dzisiaj dokładnie obadałem sprawę i wygląda na to że faktycznie ET będzie przesadzone na tej feldze. Opona wystaje jakieś pół centymetra obtarcie jest na wysokości połowy koła. Zrobiłem filmik żeby zobrazować jak cała sytuacja wygląda:
Szkoda mi teraz kasę kłaść na nowe felgi więc może jak załaduję tam oponę o profilu 35 będzie spokój. Jak myślicie? Bo jakbym władował węższą oponę 215 to raczej nic to nie zmieni. I pytanie jeszcze czy będę miał ten sam problem jak załaduję mu glebę bo planuje zakupić sprężynki Apexa które są na allegro?