Zakup NX 450h+

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
Post Reply
Klaudiusz
Lex Master
Posts: 1478
Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by Klaudiusz »

Na calym swiecie przestaja przyjmowac zsmowienia na NX450h+. US, CA, Francja. Ciekawe kiedy u nas.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ghotti
Lex Master
Posts: 1473
Joined: 12 Apr 2021, o 04:06
Model Lexusa: 350h
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by Ghotti »

Jakis powód ?
350h omotenashi

26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
Klaudiusz
Lex Master
Posts: 1478
Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by Klaudiusz »

Ghotti wrote:Jakis powód ?
Europa jako priorytet przez normy emisji spalin. RX450h+ nawet nie jest tak oferowany przez wlasnie normy.

Dla Australii okres oczekiwania powyzej 30 miesiecy co wiaze sie z karami od ich regulatorow.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kasjopeja
Nowy lex user
Posts: 15
Joined: 5 Sep 2022, o 22:37
Model Lexusa: nx 450h+
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by kasjopeja »

Mam 2 dni i jestem w naprawdę w totalnym ciężkim szoku a przesiadłem się z dużego suma ba wypasie. I pierwszy w życiu japończyk. Mam na 3 działce 3 fazy z elektrowni. Na fotowoltaice zwykłej 8 godzin a chciałbym mieć na 3 fazę gdybym musiał szybciej jakąś ładowarkę najtańszą z najlepszych i najlepszą z najtańszych patrz bezpieczną także.  Możecie coś doradzić 
pozdrawiam i dziękuję 
 
arturk884
Lex user
Posts: 86
Joined: 13 Sep 2022, o 15:29
Model Lexusa: Nx 450h+
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by arturk884 »

Naładowana do pełna bateria pokazuje zasięg 65-67km, a w rzeczywistości wychodzi ok 45km , jazda normalna na Eco i Normal bez szaleństw też tak macie ???
Marslo
Lex user
Posts: 176
Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
Skąd:: Wlkp
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by Marslo »

W zaleznosci od stylu jazdy , temperatury zewnetrzej i poziomu grzania siedzen/ kierownicy zasieg zima wynosil ok 40-50 km. Na poczatku uzytkowania auta we wrzesniu/pazdzierniku ok 60 -65 km.
Srednie zuzycie pradu po 1000 km wczesna jesienia wynosilo 20,2 kWh/100 km, na poczatku marca r po zimie przy ok 6500 km przebiegu srednia wzrosla do 24,4kWh/100 km.
Teraz juz zaczyna spadac i wynosi 24,2 kWh/100 km.
Przy delilatnym obchodzeniu sie z pedalem przyspieszenia zakladam 18-22 kWh latem i 25-30 kWh/100 km zima.
Srednia wyjdzie zapewne ok 23-24 kWh/100 km.
Jazdy podmiejskie i miejskie (male miasto) .
Obecnie auto po ladowaniu pokazuje zasieg ok 76 km bez klimatyzacji.
 
 
 
 
 
Attachments
AC910031-3B1C-43AE-B425-DA5C5D6D18F2.png
AC910031-3B1C-43AE-B425-DA5C5D6D18F2.png (31.71 KiB) Viewed 374 times
User avatar
marek_wasowicz
Lex user
Posts: 145
Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
Model Lexusa: NX 450h+
Skąd:: małopolskie
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by marek_wasowicz »

W aplikacji mam podobnie jak Marslo. Rzeczywisty przebieg czasem udaje mi się zrobić do 5%większy, ale to już wieczorami, po mieście jazda na Eco, ok. 50 km/h, z dużym użyciem rekuperacji.
 
Marslo
Lex user
Posts: 176
Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
Skąd:: Wlkp
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by Marslo »

To auto zony :)
Jej sredni wynik w poradniku jazdy hybrydowej to 83/100, istotne jest jak sie przyspiesza i hamuje ( tak jak piszesz rekuperacja jest bardzo wazna ).
Nieraz udaje jej sie wyjatkowo przekroczyc 90/100.
Jazdy hybryda trzeba sie troche nauczyc .
Ja sie juz ucze od 16 lat;) , moj obecny RX 450h F sport to trzeci RX , ktorego uzywam. Mialem RX 400 H i RX 450h III generacji.
Z wiekiem jezdze delikatniej , srednie spalanie na dystansie ok 125 tys km moim obecnym RX to 8,7 l , ale w jazdach lokalnych tylko 7,5 l/ 100 km.
Kiedys nie udawalo mi sie zejsc ponizej 8 l/100 km :)
Zony 450h+ spelnia wszystkie nasze oczekiwania ,moze poza zuzyciem pradu, ktore jest nieco wyzsze, niz sie spodziewalismy.
Jej poprzedni NX 200 T palil srednio 9 l/ 100 km, hybryda plug-in to duzy postep w zakresie kosztow utrzymania i komfortu jazdy.
 
 
 
 
 
arturk884
Lex user
Posts: 86
Joined: 13 Sep 2022, o 15:29
Model Lexusa: Nx 450h+
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by arturk884 »

No to ja ładowałem dopiero 6razy i najwięcej miałem 67km zasięgu bez klimatyzacji, uczę się rekuperacji dopiero od dzisiaj zacząłem używać łopatek na kierownicy przy zwalnianiu, jeśli chodzi o łopatkę z + to nie wiem czemu ma służyć w tej skrzyni, , staram się jeździć bardzo płynnie ale robię bardzo krótkie odcinki, ok 1km więc pewnie to ma bardzo duży wpływ, używam trybu auto ev żeby zaoszczędzić jak najwięcej prądu, ale te 70-80km to chyba jednorazowo osiągalne jest
User avatar
marek_wasowicz
Lex user
Posts: 145
Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
Model Lexusa: NX 450h+
Skąd:: małopolskie
Contact:

Re: Zakup NX 450h+

Post by marek_wasowicz »

Jeśli ładowałeś dopiero 6 razy to nie martw się, będzie tylko lepiej. Nawet w oficjalnej instrukcji piszą, że przez pierwsze 1-2 miesiące zasięg może się wachać.
Faktycznie jazdy hybrydą aby odwdzięczyła się niskim zużyciem energii ( paliwa ) trzeba się nauczyć.Łopatek raczej w mieście nie używaj ( można używać przy zjeździe z dużych górek, coś a la hamowanie silnikiem ), jak chcesz zwiększyć rekuperację w mieście odpowiednio moderuj wcześniejsze puszczenie gazu i pracę hamulcem ( hamulec będzie działał lepiej niż łopatka jeśli nauczysz się go używać ). Nie hamuj zbyt intensywnie, bo przekroczysz możliwości odzyskania energii z hamowania, obserwuj na początku wskaźnik odzyskiwania energii na wyświetlaczu. Poczytaj o jeździe hybrydowej w instrukcji i poradniku w aplikacji. Dużo fajnych informacji.
 
Zrzut ekranu 2023-04-3 o 19.46.11.jpg
Zrzut ekranu 2023-04-3 o 19.46.11.jpg (107.78 KiB) Viewed 321 times
 
Generalnie swoim poprzednim autem, tylko benzynowym jeździłem bardzo dynamicznie. Teraz NX-em, jeżeli jadę na prądzie to tylko w ECO i w stylu "dziadkowym" , przepisowo, bez szaleństw, wyprzedzania w mieście. Jeżeli mam ochotę trochę dynamiczniej pojeździć to włączam " na twardo " hybrydę ( nie Auto EV/HV ) i tryb Normal, wtedy zachowanie auta zmienia się radykalnie. Moje dzieci mówią wtedy, że " obudziłem potwora " i trochę tak jest. W ECO na prądzie leniwy niedźwiedź, w Normal HV super dynamiczna sarna. 
 
Post Reply

Return to “Lexus NX”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests