Zakup NX 450h+
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Na calym swiecie przestaja przyjmowac zsmowienia na NX450h+. US, CA, Francja. Ciekawe kiedy u nas.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex Master
- Posts: 1473
- Joined: 12 Apr 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Europa jako priorytet przez normy emisji spalin. RX450h+ nawet nie jest tak oferowany przez wlasnie normy.Ghotti wrote:Jakis powód ?
Dla Australii okres oczekiwania powyzej 30 miesiecy co wiaze sie z karami od ich regulatorow.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 5 Sep 2022, o 22:37
- Model Lexusa: nx 450h+
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Mam 2 dni i jestem w naprawdę w totalnym ciężkim szoku a przesiadłem się z dużego suma ba wypasie. I pierwszy w życiu japończyk. Mam na 3 działce 3 fazy z elektrowni. Na fotowoltaice zwykłej 8 godzin a chciałbym mieć na 3 fazę gdybym musiał szybciej jakąś ładowarkę najtańszą z najlepszych i najlepszą z najtańszych patrz bezpieczną także. Możecie coś doradzić
pozdrawiam i dziękuję
pozdrawiam i dziękuję
-
- Lex user
- Posts: 86
- Joined: 13 Sep 2022, o 15:29
- Model Lexusa: Nx 450h+
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Naładowana do pełna bateria pokazuje zasięg 65-67km, a w rzeczywistości wychodzi ok 45km , jazda normalna na Eco i Normal bez szaleństw też tak macie ???
-
- Lex user
- Posts: 176
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
W zaleznosci od stylu jazdy , temperatury zewnetrzej i poziomu grzania siedzen/ kierownicy zasieg zima wynosil ok 40-50 km. Na poczatku uzytkowania auta we wrzesniu/pazdzierniku ok 60 -65 km.
Srednie zuzycie pradu po 1000 km wczesna jesienia wynosilo 20,2 kWh/100 km, na poczatku marca r po zimie przy ok 6500 km przebiegu srednia wzrosla do 24,4kWh/100 km.
Teraz juz zaczyna spadac i wynosi 24,2 kWh/100 km.
Przy delilatnym obchodzeniu sie z pedalem przyspieszenia zakladam 18-22 kWh latem i 25-30 kWh/100 km zima.
Srednia wyjdzie zapewne ok 23-24 kWh/100 km.
Jazdy podmiejskie i miejskie (male miasto) .
Obecnie auto po ladowaniu pokazuje zasieg ok 76 km bez klimatyzacji.
Srednie zuzycie pradu po 1000 km wczesna jesienia wynosilo 20,2 kWh/100 km, na poczatku marca r po zimie przy ok 6500 km przebiegu srednia wzrosla do 24,4kWh/100 km.
Teraz juz zaczyna spadac i wynosi 24,2 kWh/100 km.
Przy delilatnym obchodzeniu sie z pedalem przyspieszenia zakladam 18-22 kWh latem i 25-30 kWh/100 km zima.
Srednia wyjdzie zapewne ok 23-24 kWh/100 km.
Jazdy podmiejskie i miejskie (male miasto) .
Obecnie auto po ladowaniu pokazuje zasieg ok 76 km bez klimatyzacji.
- Attachments
-
- AC910031-3B1C-43AE-B425-DA5C5D6D18F2.png (31.71 KiB) Viewed 377 times
- marek_wasowicz
- Lex user
- Posts: 145
- Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
- Model Lexusa: NX 450h+
- Skąd:: małopolskie
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
W aplikacji mam podobnie jak Marslo. Rzeczywisty przebieg czasem udaje mi się zrobić do 5%większy, ale to już wieczorami, po mieście jazda na Eco, ok. 50 km/h, z dużym użyciem rekuperacji.
-
- Lex user
- Posts: 176
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
To auto zony 
Jej sredni wynik w poradniku jazdy hybrydowej to 83/100, istotne jest jak sie przyspiesza i hamuje ( tak jak piszesz rekuperacja jest bardzo wazna ).
Nieraz udaje jej sie wyjatkowo przekroczyc 90/100.
Jazdy hybryda trzeba sie troche nauczyc .
Ja sie juz ucze od 16 lat;) , moj obecny RX 450h F sport to trzeci RX , ktorego uzywam. Mialem RX 400 H i RX 450h III generacji.
Z wiekiem jezdze delikatniej , srednie spalanie na dystansie ok 125 tys km moim obecnym RX to 8,7 l , ale w jazdach lokalnych tylko 7,5 l/ 100 km.
Kiedys nie udawalo mi sie zejsc ponizej 8 l/100 km
Zony 450h+ spelnia wszystkie nasze oczekiwania ,moze poza zuzyciem pradu, ktore jest nieco wyzsze, niz sie spodziewalismy.
Jej poprzedni NX 200 T palil srednio 9 l/ 100 km, hybryda plug-in to duzy postep w zakresie kosztow utrzymania i komfortu jazdy.

Jej sredni wynik w poradniku jazdy hybrydowej to 83/100, istotne jest jak sie przyspiesza i hamuje ( tak jak piszesz rekuperacja jest bardzo wazna ).
Nieraz udaje jej sie wyjatkowo przekroczyc 90/100.
Jazdy hybryda trzeba sie troche nauczyc .
Ja sie juz ucze od 16 lat;) , moj obecny RX 450h F sport to trzeci RX , ktorego uzywam. Mialem RX 400 H i RX 450h III generacji.
Z wiekiem jezdze delikatniej , srednie spalanie na dystansie ok 125 tys km moim obecnym RX to 8,7 l , ale w jazdach lokalnych tylko 7,5 l/ 100 km.
Kiedys nie udawalo mi sie zejsc ponizej 8 l/100 km

Zony 450h+ spelnia wszystkie nasze oczekiwania ,moze poza zuzyciem pradu, ktore jest nieco wyzsze, niz sie spodziewalismy.
Jej poprzedni NX 200 T palil srednio 9 l/ 100 km, hybryda plug-in to duzy postep w zakresie kosztow utrzymania i komfortu jazdy.
-
- Lex user
- Posts: 86
- Joined: 13 Sep 2022, o 15:29
- Model Lexusa: Nx 450h+
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
No to ja ładowałem dopiero 6razy i najwięcej miałem 67km zasięgu bez klimatyzacji, uczę się rekuperacji dopiero od dzisiaj zacząłem używać łopatek na kierownicy przy zwalnianiu, jeśli chodzi o łopatkę z + to nie wiem czemu ma służyć w tej skrzyni, , staram się jeździć bardzo płynnie ale robię bardzo krótkie odcinki, ok 1km więc pewnie to ma bardzo duży wpływ, używam trybu auto ev żeby zaoszczędzić jak najwięcej prądu, ale te 70-80km to chyba jednorazowo osiągalne jest
- marek_wasowicz
- Lex user
- Posts: 145
- Joined: 22 Jun 2022, o 18:09
- Model Lexusa: NX 450h+
- Skąd:: małopolskie
- Contact:
Re: Zakup NX 450h+
Jeśli ładowałeś dopiero 6 razy to nie martw się, będzie tylko lepiej. Nawet w oficjalnej instrukcji piszą, że przez pierwsze 1-2 miesiące zasięg może się wachać.
Faktycznie jazdy hybrydą aby odwdzięczyła się niskim zużyciem energii ( paliwa ) trzeba się nauczyć.Łopatek raczej w mieście nie używaj ( można używać przy zjeździe z dużych górek, coś a la hamowanie silnikiem ), jak chcesz zwiększyć rekuperację w mieście odpowiednio moderuj wcześniejsze puszczenie gazu i pracę hamulcem ( hamulec będzie działał lepiej niż łopatka jeśli nauczysz się go używać ). Nie hamuj zbyt intensywnie, bo przekroczysz możliwości odzyskania energii z hamowania, obserwuj na początku wskaźnik odzyskiwania energii na wyświetlaczu. Poczytaj o jeździe hybrydowej w instrukcji i poradniku w aplikacji. Dużo fajnych informacji.
Generalnie swoim poprzednim autem, tylko benzynowym jeździłem bardzo dynamicznie. Teraz NX-em, jeżeli jadę na prądzie to tylko w ECO i w stylu "dziadkowym" , przepisowo, bez szaleństw, wyprzedzania w mieście. Jeżeli mam ochotę trochę dynamiczniej pojeździć to włączam " na twardo " hybrydę ( nie Auto EV/HV ) i tryb Normal, wtedy zachowanie auta zmienia się radykalnie. Moje dzieci mówią wtedy, że " obudziłem potwora " i trochę tak jest. W ECO na prądzie leniwy niedźwiedź, w Normal HV super dynamiczna sarna.
Faktycznie jazdy hybrydą aby odwdzięczyła się niskim zużyciem energii ( paliwa ) trzeba się nauczyć.Łopatek raczej w mieście nie używaj ( można używać przy zjeździe z dużych górek, coś a la hamowanie silnikiem ), jak chcesz zwiększyć rekuperację w mieście odpowiednio moderuj wcześniejsze puszczenie gazu i pracę hamulcem ( hamulec będzie działał lepiej niż łopatka jeśli nauczysz się go używać ). Nie hamuj zbyt intensywnie, bo przekroczysz możliwości odzyskania energii z hamowania, obserwuj na początku wskaźnik odzyskiwania energii na wyświetlaczu. Poczytaj o jeździe hybrydowej w instrukcji i poradniku w aplikacji. Dużo fajnych informacji.
Generalnie swoim poprzednim autem, tylko benzynowym jeździłem bardzo dynamicznie. Teraz NX-em, jeżeli jadę na prądzie to tylko w ECO i w stylu "dziadkowym" , przepisowo, bez szaleństw, wyprzedzania w mieście. Jeżeli mam ochotę trochę dynamiczniej pojeździć to włączam " na twardo " hybrydę ( nie Auto EV/HV ) i tryb Normal, wtedy zachowanie auta zmienia się radykalnie. Moje dzieci mówią wtedy, że " obudziłem potwora " i trochę tak jest. W ECO na prądzie leniwy niedźwiedź, w Normal HV super dynamiczna sarna.
Who is online
Users browsing this forum: nethobbit and 3 guests