Pytanie czy coś zmienili w pompie i listwie wtryskowej itp po 2007r
IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
-
- Lex user
- Posts: 129
- Joined: 4 Sep 2014, o 14:50
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: KATOWICE
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 129
- Joined: 4 Sep 2014, o 14:50
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: KATOWICE
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Listwa wtryskowa jest ta sama w IS2 i IS3, pompa już inna
- pawelski
- Lex user
- Posts: 34
- Joined: 12 Apr 2022, o 11:28
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Korespondencja z Toyotą
Pierwsza wiadomość:
Informujemy, że informacja ta jest dostępna w instrukcji obsługi w rozdziale 4.4 "otwieranie pokrywy wlewu paliwa" lub "otwieranie wlewu paliwa". Poniżej zamieszczamy również informacje o przedmiotowym pojeździe:
Dane techniczne:
VIN: JTHBK262X05097975 Kolor: 1G1 / LPG: Nie
Model: GSE20 / IS250 Data produkcji: 23/01/2009 Nr silnika: 4GR-FSE / 0556689
Data wydania: 12/05/2010 Kraj NMSC: Polska
Stacja: Lexus Gdynia Status: W użytkowaniu - standardowo
Prosimy o zapoznanie się z załączoną listą modeli i silników, które nie są przystosowane do paliwa E10.
Z poważaniem
Mikołaj Owczarczyk
Koordynator ds. Kontaktów z Klientami
W instrukcji piszą tylko żeby stosować minimum 95 oktanów, rozdział 4 kończy się na 4.3 a pod klapką Unleaded Fuel Only

Druga wiadomość po mojej prośbie o więcej konkretów co do mojego auta:
Zodnie z przesłaną przez nas informacją, silniki 4GR-FSE wyprodukowane po wrześniu 2007 są przystosowane do paliwa oznaczonego jako E10. Ponieważ przedmiotowy pojazd został wyprodukowany w 2009 roku, jest przystosowany do paliwa E10.
To w zasadzie wyjaśnia wszystko. Inna sprawa czy warto lać E10, chłopaki na forum Accorda sporo pisali o minusach tego paliwa. Poza tym to ma być do 10% a nie konkretnie 10.
Pierwsza wiadomość:
Informujemy, że informacja ta jest dostępna w instrukcji obsługi w rozdziale 4.4 "otwieranie pokrywy wlewu paliwa" lub "otwieranie wlewu paliwa". Poniżej zamieszczamy również informacje o przedmiotowym pojeździe:
Dane techniczne:
VIN: JTHBK262X05097975 Kolor: 1G1 / LPG: Nie
Model: GSE20 / IS250 Data produkcji: 23/01/2009 Nr silnika: 4GR-FSE / 0556689
Data wydania: 12/05/2010 Kraj NMSC: Polska
Stacja: Lexus Gdynia Status: W użytkowaniu - standardowo
Prosimy o zapoznanie się z załączoną listą modeli i silników, które nie są przystosowane do paliwa E10.
Z poważaniem
Mikołaj Owczarczyk
Koordynator ds. Kontaktów z Klientami
W instrukcji piszą tylko żeby stosować minimum 95 oktanów, rozdział 4 kończy się na 4.3 a pod klapką Unleaded Fuel Only

Druga wiadomość po mojej prośbie o więcej konkretów co do mojego auta:
Zodnie z przesłaną przez nas informacją, silniki 4GR-FSE wyprodukowane po wrześniu 2007 są przystosowane do paliwa oznaczonego jako E10. Ponieważ przedmiotowy pojazd został wyprodukowany w 2009 roku, jest przystosowany do paliwa E10.
To w zasadzie wyjaśnia wszystko. Inna sprawa czy warto lać E10, chłopaki na forum Accorda sporo pisali o minusach tego paliwa. Poza tym to ma być do 10% a nie konkretnie 10.
-
- Lex user
- Posts: 129
- Joined: 4 Sep 2014, o 14:50
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: KATOWICE
- Contact:
- pawelski
- Lex user
- Posts: 34
- Joined: 12 Apr 2022, o 11:28
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Wolałem się upewnić u źródła a co jest nie tak z silnikami 4GR-FSE z wcześniejszych lat nie wiem i nie sądzę, że importer na PL wyjaśni szczegółowo. Nie znalazłem konkretnych powodów, może ktoś ma wiedzę.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 14 May 2018, o 21:35
- Model Lexusa: is250
- Skąd:: Glasgow
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Hej. Posiadam model IS250 z 2007 roku. Samochód posiadam od 5 lat. Z tego co widzę E10 jest od września 2021. Jeżdżę w UK i nie odczuwam zmiany. Pozdro
https://t.me/pump_upp
- Plexus
- Lex user
- Posts: 111
- Joined: 11 Jun 2023, o 09:24
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
https://mag.lexus.co.uk/e10-petrol/AlexE wrote: ↑19 Nov 2023, o 12:28 czy ktos spotkal sie gdziekolwiek w necie (moze byc anglojezyczne zrodlo) z bardziej konkretnymi informacjami na temat? Ktore czesci/moduly sa inne w silnikach przystosowanych albo co konkretnie moze zostac uszkodzone w nieprzystosowanych i w jakim czasookresie stosowania E10 zamiast E5?
https://warsztat.pl/artykuly/nowe-paliw ... liwa,77336
https://szczecinek.naszemiasto.pl/paliw ... c4-9577783
https://tec2000.pl/paliwo-e10-zalety-i-zagrozenia/
i wiele innych...

NX350h Prestige | MY 2024
-
- Nowy lex user
- Posts: 5
- Joined: 22 Jan 2024, o 04:00
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: Chełm
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Trzeba będzie lać 98 i tyle.
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.
Hej
Ja natomiast słyszałem że różnica jest tylko w pompie paliwa , tej którą siedzi pod kanapa. Są podobna zestawy do zmiany i można lać 95
Ja natomiast słyszałem że różnica jest tylko w pompie paliwa , tej którą siedzi pod kanapa. Są podobna zestawy do zmiany i można lać 95
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests