
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Czytałem ale skoro Japończycy w swoich materiałach dla klienta wyraźnie to rozróżniają to chyba jednak coś jest na rzeczy. Po co zestawiają schematycznie różnice pomiędzy zwykłym AHS a AHS BladeScan? Po co zamieszczają tabelę z informacja w jakim modelu jest dostępne AHS a w jakim AHS BladeScan? Nie wierzę że w przypadku NX-a nie pochwaliliby się technologią BladeScan jeśli byłaby dostępna a o tym nie ma mowy w broszurach informacyjnych porównujących wyposażenie. W RX-ie i ES-ie jest i to tylko w najbogatszych wersjach. Dokumentacja techniczna którą przedstawiłeś może dotyczyć tańszych wersji wyposażenia
Po pierwsze możesz wrzucić screena tutaj albo e-maila do osoby która Ci to napisała - osobiście chętnie do tej osoby napiszę i nie poprzestanę na zbywającym nie mailu. Po drugie w RX-ie występują matrixy jak i BladeScany w zależności od wyposażenia i to co Ci napisał ktoś z Lexusa może być prawdą pod warunkiem że nie mówimy o wersji F-Sport oraz Omotenashi/Takumi/Luxury. Bez urazy ale jeśli ktoś zakłamuje tutaj rzeczywistość to bardziej Ty niż ci którzy twierdzą że Bladescan WYSTĘPUJE w RX-e czy ES-ie. Mamy rozumieć że wg Ciebie całym świecie łącznie z Japonią katalogi podają bzdury bo Ty masz maila z prawdziwą informacją ale nie odnoszącą się do wszystkich wersji wyposażenia? Zapytam jeszcze raz PO CO wg Ciebie na japońskiej stronie Lexusa jest schemat pokazujący różnice pomiędzy matrixami a BladeScanami? Po co jest tabela wyszczególniająca w których modelach występuje ten typ świateł?
Te screeny to potwierdzają.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests