Dzień dobry
Czy ktoś może pomóc w weryfikacji auta ?
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/l ... GW1UB.html
Vin :JTHBK262805087333
Oraz czy ktoś może zna sprzedawcę ?
Premiumcars Górecki ?
Lexus is 250 z Niemiec
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 48
- Joined: 22 Jun 2018, o 11:21
- Model Lexusa: GS450H
- Skąd:: Kielce
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
A w tej cenie to nie lepiej poszukać sobie Gs'a
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
GS jest z wyższego segmentu.
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
Jeżeli komuś odpowiada is to po co szukać gs-a tym bardziej że Gs w użytkowaniu może wyjść drożej.
Co do auta z linka to treść ogł. takie pitu pitu w stylu sprzedawców klasycznych perełek chociaż mniej zaangażowania w treść o wyjątkowości co na szczęście przekłada się na cenę
Ja bym sprawdził go na stronkach tupu autodna, potem zadzwonił i pogadał tak ogólnie bez specjalnych oczekiwań. Tu sprzedającym najłatwiej zweryfikować kwestie "malarskie i tynkarskie"
i jak zatrybi to weryfikacja organoleptyczna. Skp/warsztat/ASO itp. Sprawdzić ogólny stan techniczny, zawias, wycieki, heble itp. Potem działanie elektromechaniki np.klima, nawiewy, szyby. Oczywiście w czasie jazdy skrzynia (płynność) itd.
Można zobaczyć czy pasy rocznikowo są ok.
A potem targowanie chociaż na starter.
Co do auta z linka to treść ogł. takie pitu pitu w stylu sprzedawców klasycznych perełek chociaż mniej zaangażowania w treść o wyjątkowości co na szczęście przekłada się na cenę

Ja bym sprawdził go na stronkach tupu autodna, potem zadzwonił i pogadał tak ogólnie bez specjalnych oczekiwań. Tu sprzedającym najłatwiej zweryfikować kwestie "malarskie i tynkarskie"

Można zobaczyć czy pasy rocznikowo są ok.
A potem targowanie chociaż na starter.
- pawelski
- Lex user
- Posts: 34
- Joined: 12 Apr 2022, o 11:28
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
Warto sprawdzić przy roczniku 2008 czy może jeździć na E10. Z tego co pamiętam jak sprawdzałem swój 2009, który jest ok, to tu może być konieczność zalewania 98. Do tego posłuchać czy na zimnym nie odzywa się łańcuch i sprawdzić czy dzała zamykanie obiegu zamkniętego powietrza. Często przy wymianie filtra ciągną klapkę na siłę i uszkadzają mechanizm.
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
Dziękuję za informację. Auto zostało sprzedane na pniu (w sobotę napisał Pan że już nie ma )
Sprzedawca wystawił dzień po ogłoszeniu filmik z oględzin nadwozia wnętrza i podwozia.
Auto sprawdziłem na carvertical i w 2016 wyszło że auto miało uszkodzony przód na kwotę od 2000 do 6000 zł .
Czytałem także o autach przed liftem że trzeba tankować 98 a ten o dziwo był poliftem choć chyba wczesnym bo z października 2008. Cena wydawała się adekwatna do stanu .
No cóż szukam dalej bez napinki
Sprzedawca wystawił dzień po ogłoszeniu filmik z oględzin nadwozia wnętrza i podwozia.
Auto sprawdziłem na carvertical i w 2016 wyszło że auto miało uszkodzony przód na kwotę od 2000 do 6000 zł .
Czytałem także o autach przed liftem że trzeba tankować 98 a ten o dziwo był poliftem choć chyba wczesnym bo z października 2008. Cena wydawała się adekwatna do stanu .
No cóż szukam dalej bez napinki
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
Rozmawiałem z Panem - pełna kultura bez nachalności . Niedługo będzie miał również 250 z 2006 i f sporta z 2010 ale tam już wspomniał że bok z tyłu uszkodzony. Wolę OEM w wersji poliftowej więc 2006 ze względu na E10 trochę słabo .
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 22 Nov 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Is 250
- Skąd:: S-ki
- Contact:
Re: Lexus is 250 z Niemiec
Szczerze to wolałbym OEM bez sporta . Nie jest mi potrzebne obniżone i sztywniejsze zawieszenie
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests