Zmiana silnika ?
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
A jaka jest przyczyna checi remontu badz zmiany przy tym przebiegu 2800000km dla tego silnika to nie koniec wytrzymalosci chyba ze masz bardzo zmeczony samochod. Jesli hcesz sie bawic w swapa to najlpeiej wg mnie kupic rozbitego is300 i wszytsko przełozyc jak to zrobil lukaszb a jak masz moc i umiejetnosci to 1jz bedzie git
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
I tak jeżeli auto słuzy do pracy i musi cały czas być używane to raczej wchodzi w gre zakup drugiego takiego samego silnika nie mówiąc już o kosztach gdzie za cene włożenia 1g raczej nie ruszy się żadnego projektu.
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
dokladnie tak
-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
pod jakim względem 1GFE jest kupą, bo szukam tak w głowie i nie mogę jakos sie doszukać.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex user
- Posts: 160
- Joined: 5 Oct 2010, o 12:48
- Model Lexusa: :)
- Location: Łódź
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
wychodzi drozej ale wiesz co masz, a nie zawsze wiesz co kupiszTravis wrote: Remont wychodzi dwa razy drożej niż wartość rynkowa 1g fe ktorego mozna nabyć za ok 1000-1500zl. Silnik kupa :p

- dead_beat
- Lex Driver
- Posts: 580
- Joined: 20 Feb 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Location: Starowola
- Contact:
Odp: Zmiana silnika ?
Nie zawsze wiesz co masz, ja to samo słyszałem od mechaników kiedy robiłem i dałem się namówić na remont silnika w Borze. To był dopiero początek kosztów a i tak po jakimś czasie musiałem zmienić silnik... Bo później okazało się, że jeden element bardziej zużyty od drugiego i ciągle coś nie tak...
Więc wszystko na marne. Kasa,czas i nerwy.
Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
Więc wszystko na marne. Kasa,czas i nerwy.
Wysłane przez MOTOBLUR™ za pomocą Tapatalk 2
- Travis
- Lex Master
- Posts: 1426
- Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Location: Nowy Targ
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
no coś z nim musi być nie tak skoro sam założyłeś turbinkę a wszyscy narzekają na brak mocycarsik wrote:pod jakim względem 1GFE jest kupą, bo szukam tak w głowie i nie mogę jakos sie doszukać.

Narf wrote:wychodzi drozej ale wiesz co masz, a nie zawsze wiesz co kupiszTravis wrote: Remont wychodzi dwa razy drożej niż wartość rynkowa 1g fe ktorego mozna nabyć za ok 1000-1500zl. Silnik kupa :p
Tak jak pisze Dead szkoda kasy i nerwów. Sam przestałem korzystać z aso jak zobaczyłem jaką chujnie odstawiają z moim autem.dead_beat wrote:Nie zawsze wiesz co masz, ja to samo słyszałem od mechaników kiedy robiłem i dałem się namówić na remont silnika w Borze. To był dopiero początek kosztów a i tak po jakimś czasie musiałem zmienić silnik... Bo później okazało się, że jeden element bardziej zużyty od drugiego i ciągle coś nie tak...
Więc wszystko na marne. Kasa,czas i nerwy.
Ja bym się nie zastanawiał tylko zbierałbym kasę żeby zrobić swapa skoro jest już taka okazja. Skoro kolega zaproponował silnik z Altezzy to i na 1JZ pewnie znajdą się pieniążki
-
- Lex Master
- Posts: 1051
- Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
szanowny kolego, to że jest słaby wynika z fabrycznych danych i masy pojazdu, nie wiem gdzie jego kupowatość. Napisz proszę co jest w nim zawodnego, bo takie narzekanie to trochę słabe jest. Ten silnik ma potencjał i to wcale nie mały, to że został tak a nie inaczej przygotowany przez fabrykę wcale nie oznacza, że jest zły. Jest trwały i w miarę oszczędny jak na masę którą popycha.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- dead_beat
- Lex Driver
- Posts: 580
- Joined: 20 Feb 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Location: Starowola
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
ja bym chciał dodać dla wszystkich, którzy aż tak mocno narzekają na osiągi tego silnika, porównajcie go sobie z silnikiem BMW 2.0 R6 - z IS200 nie ma szans. Wszyscy porównują go do IS300, co na samą logikę jest dziwne, chociażby z powodu samej pojemności.
-
- Lex Master
- Posts: 2565
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Zmiana silnika ?
Osobiście 1g nie nazwę kupą ponieważ na starość zrobiłem się tolerancyjny 
Dla mnie jest to zwykły N/A który został zapakowany do opasłego nadwozia i jeszcze w niektórych autach połączono go z automatem pamiętającym maszynę parową
Z mojej strony wygląda to tak 1g i grzebanie przy nim jest skierowane do osób chcących konkretnie 200km i 300Nm mających określony budżet, dlatego idealnie Carsik wstrzelił się w ich potrzeby.
Czyli mam 10k, chcę mieć względny spokój, nie chce mi się kombinować, szukać, wystarczy mi to co proponuje firma Carsik-a idę w spokój duszy i ciała
Ale jest też druga strona medalu:
Jak się znudzi stage1 co dalej? Można zająć się korbami tylko że znowu zaczynamy przecieranie szlaków, a jak ruszymy korby to zaraz okaże się że przy okazji kupimy panewki i zrobimy szlif, a później coś tam i coś tam. Zatrzymamy się na 300-350Km i co ?? Pojemności nie oszukaliśmy, kaskę wydaliśmy a doszliśmy do parametrów seryjnego 1/2JZa na seryjnych turbinkach. Więc teraz mamy kropkę, co dalej dłubanie przy 1G a może zamianka na 1JZ?? no tak niby prosto ale co z 15-20k które już poszły na tą cyferkę 3 z przodu na EKG naszego 1G
Użycie do modów 1g jest troszkę wyważanie otwartych drzwi chyba że ktoś jest skonkretyzowany tak ja wyżej opisywałem.
Jeżeli chodzi o mnie to nie jestem wielkim profesjonalistą nie znam się na tabelkach i wnikliwie nie analizuję zawartości silnika nie mniej jednak każde modzenie zaczynam od planowania a w przypadku 1g nie ma żadnego planowania bo tak naprawdę bardzo mało osób coś robiło przy nim, i wiem z własnego doświadczenia ile kosztuje przecieranie szlaków i drążenie czegoś nowego gdzie później "detaling" projektu może kosztować furę $$$.
Jako przykład podam w moim poprzednim projekcie na walkę z temperaturą płynów motorowni wydałem ponad 6k i nikt tego się nie spodziewał
Ogólnie jestem jak największym fanem trzymania się serii, czyli dobierania motorowni tak żeby już w serii coś dawała z ewentualną możliwością pod dłubania.

Dla mnie jest to zwykły N/A który został zapakowany do opasłego nadwozia i jeszcze w niektórych autach połączono go z automatem pamiętającym maszynę parową

Z mojej strony wygląda to tak 1g i grzebanie przy nim jest skierowane do osób chcących konkretnie 200km i 300Nm mających określony budżet, dlatego idealnie Carsik wstrzelił się w ich potrzeby.
Czyli mam 10k, chcę mieć względny spokój, nie chce mi się kombinować, szukać, wystarczy mi to co proponuje firma Carsik-a idę w spokój duszy i ciała

Ale jest też druga strona medalu:
Jak się znudzi stage1 co dalej? Można zająć się korbami tylko że znowu zaczynamy przecieranie szlaków, a jak ruszymy korby to zaraz okaże się że przy okazji kupimy panewki i zrobimy szlif, a później coś tam i coś tam. Zatrzymamy się na 300-350Km i co ?? Pojemności nie oszukaliśmy, kaskę wydaliśmy a doszliśmy do parametrów seryjnego 1/2JZa na seryjnych turbinkach. Więc teraz mamy kropkę, co dalej dłubanie przy 1G a może zamianka na 1JZ?? no tak niby prosto ale co z 15-20k które już poszły na tą cyferkę 3 z przodu na EKG naszego 1G

Użycie do modów 1g jest troszkę wyważanie otwartych drzwi chyba że ktoś jest skonkretyzowany tak ja wyżej opisywałem.
Jeżeli chodzi o mnie to nie jestem wielkim profesjonalistą nie znam się na tabelkach i wnikliwie nie analizuję zawartości silnika nie mniej jednak każde modzenie zaczynam od planowania a w przypadku 1g nie ma żadnego planowania bo tak naprawdę bardzo mało osób coś robiło przy nim, i wiem z własnego doświadczenia ile kosztuje przecieranie szlaków i drążenie czegoś nowego gdzie później "detaling" projektu może kosztować furę $$$.
Jako przykład podam w moim poprzednim projekcie na walkę z temperaturą płynów motorowni wydałem ponad 6k i nikt tego się nie spodziewał

Ogólnie jestem jak największym fanem trzymania się serii, czyli dobierania motorowni tak żeby już w serii coś dawała z ewentualną możliwością pod dłubania.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests