
Zresztą będę miał niedługo porównanie bo kolega będzie w przyszłym tyg zakładał kompresor do is i zobaczymy jak będzie wyglądało jego zadowolenie w stosunku do wydanych pieniędzy

Za Krakowem w Balicach powiedzieli mu że za 6k mu zrobią ale mi się nie chce wierzyć że się wyrobią w tej kwocie. Jak się zamkną w kwocie 8k to będzie dobrze. Najpierw niech to zrobią. Mam nadzieje że sprawa nie skończy się jak w mekce "JDM'ów" jaką jest Lex klinikacarinus wrote:To poczekam na Twoja relacje z testów kompresora,ja trochę spasuję aż nie opanuję do końca programowania świnki.Wiesz może ile kolega musiał wpompować w całą instalację?
Czy to oznacza że Lex Klinika nie potrafi wykonać takiego zabiegu ?Travis wrote:Za Krakowem w Balicach powiedzieli mu że za 6k mu zrobią ale mi się nie chce wierzyć że się wyrobią w tej kwocie. Jak się zamkną w kwocie 8k to będzie dobrze. Najpierw niech to zrobią. Mam nadzieje że sprawa nie skończy się jak w mekce "JDM'ów" jaką jest Lex klinikacarinus wrote:To poczekam na Twoja relacje z testów kompresora,ja trochę spasuję aż nie opanuję do końca programowania świnki.Wiesz może ile kolega musiał wpompować w całą instalację?
michalllw wrote:Czy to oznacza że Lex Klinika nie potrafi wykonać takiego zabiegu ?Travis wrote:Za Krakowem w Balicach powiedzieli mu że za 6k mu zrobią ale mi się nie chce wierzyć że się wyrobią w tej kwocie. Jak się zamkną w kwocie 8k to będzie dobrze. Najpierw niech to zrobią. Mam nadzieje że sprawa nie skończy się jak w mekce "JDM'ów" jaką jest Lex klinikacarinus wrote:To poczekam na Twoja relacje z testów kompresora,ja trochę spasuję aż nie opanuję do końca programowania świnki.Wiesz może ile kolega musiał wpompować w całą instalację?
no widzisz, w pewnym sensie jestem starym tetrykiem. Pół wieku blisko, licencja sportowa i doprawdy nie widzę sensu w posiadaniu szybszego auta na ulicy bo teraz jest na tyle mocne, że trudno utrzymać je w granicach przepisów. Ale zdaję sobie sprawę, że czasem niektórym potrzeba przedłużaczaTravis wrote:Może Tobie nie potrzeba ale inni nie mieliby nic przeciwkoto tak jakbyś zapytał gościa który ma STI na co mu takie mocne auto? Mój kolega akurat na co dzień jeździ swoją subarynką do pracy i jakoś w tym problemu nie widzi. Od czasu do czasu depnie po gazie i to go Cieszy zresztą kogo by to nie cieszyło chyba starego tetryka.
Zresztą będę miał niedługo porównanie bo kolega będzie w przyszłym tyg zakładał kompresor do is i zobaczymy jak będzie wyglądało jego zadowolenie w stosunku do wydanych pieniędzy
carsik wrote:no widzisz, w pewnym sensie jestem starym tetrykiem. Pół wieku blisko, licencja sportowa i doprawdy nie widzę sensu w posiadaniu szybszego auta na ulicy bo teraz jest na tyle mocne, że trudno utrzymać je w granicach przepisów. Ale zdaję sobie sprawę, że czasem niektórym potrzeba przedłużaczaTravis wrote:Może Tobie nie potrzeba ale inni nie mieliby nic przeciwkoto tak jakbyś zapytał gościa który ma STI na co mu takie mocne auto? Mój kolega akurat na co dzień jeździ swoją subarynką do pracy i jakoś w tym problemu nie widzi. Od czasu do czasu depnie po gazie i to go Cieszy zresztą kogo by to nie cieszyło chyba starego tetryka.
Zresztą będę miał niedługo porównanie bo kolega będzie w przyszłym tyg zakładał kompresor do is i zobaczymy jak będzie wyglądało jego zadowolenie w stosunku do wydanych pieniędzy![]()
![]()
. Lata spędzone w sporcie pozwalają mi trochę inaczej patrzeć na drodze i nikomu nie muszę niczego udowadniać
. Może jednak najpierw przejedź się takim zmodernizowanym IS-em zanim zaczniesz mówić - mało
Aha, żeby nie było to na placu mam w tej chwili 3 auta powyżej 500KM
Nie wiem czy liczyłeś że ta kasa włozona w to auto będzie kasą utopiona na zawsze.Może rozsądniej będzie zmienic model samochodu,bo jak zmienisz silnik to za tym pójdą nastepne zmiany w zawieszeniu i hamulcach,i tak bez końca.Na pewnym etapie użytkowania IS-a tez chodzily mi mysli o zmianie modelu na RX,żona jednak przestraszyła się troche tego smoka,przyszła myśl nad subaru,jednak staneło na obecnym autku i stwierdziliśmy że nie jest aż tak źle i wystarczy troche dmuchnąć żeby zaczeło lepiej jeździć.Jednak dla rónowagi polecam kupić sobie Landcruiser'a.Jazda tym samochodem zawsze mnie uspokaja i potem nie mam ochoty na wariacje IS-em.Travis wrote:
Słuchaj super że masz taką możliwość na co dzień do czynienia z fajnymi maszynkami ale jesteś tylko wyjątkiem. Jak bym miał problem z przedłużaczami czy też z kompleksem mniejszości zamiast lexusem na co dzień jeździłbym Land Cruiser'em
Podsumowując do tych 10k dodaje 5k i mam silniczek który jest już po serwisie już na wstępie dysponuje odpowiednią mocą, przy okazji mam już skrzynie automatyczną. I proszę bardzo mamy przepis na autko które zadowoli nie jednego kierowcę. Mamy możliwość dalszego rozwoju bez większego zastanawiania się jak to w ogóle zrobić. Mogące służyć do codziennej jazdy.
Oczywiście możesz zapytać to czemu nie 2JZ-GE. Owszem też fajna opcja ale podejrzewam że po pół roku jazdy czułbym niedosyt. Uturbianie 2JZ to już bajka z tym że jakim kosztem.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests