LS400 - bicie na kierownicy

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
User avatar
michalWro
Lex Driver
Posts: 339
Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by michalWro »

Nowe tarcze+klocki rozwiązały problem.
Jest jeszcze leciutkie bicie, ale to podobno kwestia wyważenia.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by Yarecki »

Nie spotkałem jeszcze "japońca" który nie ma problemów z hamulcami, jakaś plaga i te bicia na kierze, w europejskich markach jakoś to ogarniają lepiej hmmm.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by owczar »

Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości ;)

Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
User avatar
michalWro
Lex Driver
Posts: 339
Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by michalWro »

Bije podczas jazdy.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by Yarecki »

owczar wrote:Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości ;)

Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
ja bym ich nie tłumaczył, wiedząc, że auto idzie na rynek europejski powinno być do niego przystosowane.
Po co komu 300 kucy z ciężkim V8 który bardzo łatwo się napędza by później nie móc tego zatrzymać :szok:.
Zerkam sobie czasem na tylne tarcze w różnych markach i w BMW szczególnie nowszych tylna tarcza jest naprawdę spora, no pewnie w kiekszości zaciski to monoblok, któy jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż pływający klocek.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by owczar »

Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy ;)

W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą :)
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post by Yarecki »

owczar wrote:Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy ;)

W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą :)
:biggrin2:
Post Reply

Return to “Pozostałe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests