GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS
Post Reply
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re:

Post by rey »

micrus wrote:
rey wrote:
Są jeszcze dwa GSy w sieci, jeden czarny z podejrzanie niską ceną 26.900zł, drugi srebrny prawie od nowości w kraju w cenie 52000zł, ale przebieg wybitnie niski.

http://otomoto.pl/C34860255.html
Weź pod uwagę, że ktoś go musiał sprzedać w usa jak był prawie nowy. Czemu ktoś sprzedaje prawie nowe auto tracąc na tym kupę kasy? Ano zazwyczaj dlatego, że auto miało dzwona na tyle poważnego, że właścicielowi nie opłacało się go już naprawiać (albo raczej ubezpieczyciel stwierdził szkodę całkowitą).
Z ciekawości zadzwoniłem do właściciela. Deklaruje, że samochód nie był po dzwonie, nie pytałem ile kosztował w momencie zakupu. Brak udokumentowanego serwisowania. Licznik wymieniony na europejski zaraz po zakupie i pewnie od tego momentu biegnie przebieg. Rzekomo nic poza materiałami eksploatacyjnymi oraz tarczami i klockami nie wymieniane.

Jeżeli mógłby ktoś z forumowiczów mieszkających w pobliżu sprawdzić go miernikiem grubości lakieru na zgodność ze stanem faktycznym podjechałbym go obejrzeć. Oczywiście odwdzięczę się za ekspertyzę :smile:

Mam w tamtych stronach jeszcze jeden samochód do obejrzenia, ale nie chcę znowu nabijać kilometrów na próżno :mda:

Niestety LS z racji gabarytów poszedł w niepamięć, małżonka również jeździ samochodem.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by owczar »

Gabaryty LSa nie powinny być problemem. Doskonala widoczność w kazda stronę i rewelacyjny skręt sprawiają ze mojej żonie lepiej się jeździ i parkuje lexem niż sporo mniejszym galantem :) zresztą mi też.
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: Re:

Post by BeeMiX »

rey wrote:
micrus wrote:
rey wrote:
Są jeszcze dwa GSy w sieci, jeden czarny z podejrzanie niską ceną 26.900zł, drugi srebrny prawie od nowości w kraju w cenie 52000zł, ale przebieg wybitnie niski.

http://otomoto.pl/C34860255.html
Weź pod uwagę, że ktoś go musiał sprzedać w usa jak był prawie nowy. Czemu ktoś sprzedaje prawie nowe auto tracąc na tym kupę kasy? Ano zazwyczaj dlatego, że auto miało dzwona na tyle poważnego, że właścicielowi nie opłacało się go już naprawiać (albo raczej ubezpieczyciel stwierdził szkodę całkowitą).
Z ciekawości zadzwoniłem do właściciela. Deklaruje, że samochód nie był po dzwonie, nie pytałem ile kosztował w momencie zakupu. Brak udokumentowanego serwisowania. Licznik wymieniony na europejski zaraz po zakupie i pewnie od tego momentu biegnie przebieg. Rzekomo nic poza materiałami eksploatacyjnymi oraz tarczami i klockami nie wymieniane.

Jeżeli mógłby ktoś z forumowiczów mieszkających w pobliżu sprawdzić go miernikiem grubości lakieru na zgodność ze stanem faktycznym podjechałbym go obejrzeć. Oczywiście odwdzięczę się za ekspertyzę :smile:

Mam w tamtych stronach jeszcze jeden samochód do obejrzenia, ale nie chcę znowu nabijać kilometrów na próżno :mda:

Niestety LS z racji gabarytów poszedł w niepamięć, małżonka również jeździ samochodem.

Mogę spytać kolegę z Gorzowa, prowadzi agrome w GW i maja stacje kontroli pojazdów :)
User avatar
rey
Lex user
Posts: 232
Joined: 1 Nov 2014, o 23:22
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by rey »

Właściwie każdy utrzymuje, że nic nie malowane poza fabryką, niestety późniejsza kontrola miernikiem zawsze mówi co innego :smile:
Nie szukam auta idealnego, ale jak ktoś już na starcie ukrywa prawdę nie chce mi się z nim więcej gadać. Oglądam głównie pojazdy użytkowane prawie od nowości, czyli ktoś wywalał za nie grubą kasę i nie chce mi się wierzyć, że nie sprawdzał lakieru.
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by micrus »

Dokładnie :) U mnie było malowane nadkole w ASO, ale sprzedający powiedział to od razu i dał nawet wydruk szczegółowych pomiarów grubości lakieru z całego auta. Pomiar kontrolny potwierdził wszystko co mówili więc nie miałem z tym najmniejszego problemu.

Ale jak ktoś łże od samego początku to może ukrywać znacznie więcej niż malowany element.
Image
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re:

Post by Yarecki »

micrus wrote:Akcja serwisowa dla gs 300 w związku z nagarem była w usa, a to głównie dlatego, że mają tam paliwo 91 oktanów. W Polsce, o ile auto nie służy tylko so jeżdżenia po mieście, problemu być nie powinno. W każdym razie u mnie, po 155k nie ma.

Każde DI ma z tym problem i nie jest to powodem paliwa o którym mówisz.
Przyjdzie czas gdzie auta te będą miały większe przeloty i cyrki się zaczną, bo to że mocy nie trzymają to jest nagminne powód jest banalny i oczywisty.
JanB
Lex Driver
Posts: 371
Joined: 29 Jul 2012, o 21:37
Model Lexusa: GS
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by JanB »

Jaki to powód kolego Yarecki?
Pozdrawiam
JanB
User avatar
micrus
Lex user
Posts: 168
Joined: 1 Oct 2013, o 09:17
Model Lexusa: GS 300 III gen.
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by micrus »

Nagar zawsze zbierał się w silnikach, również przed tym jak zaczęto stosować wtrysk bezpośredni. Ciekawe ile silników z przebiegiem 200 000 km trzyma fabryczne parametry? :D
Image
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by owczar »

Nagar zbierał się zawsze, ale nigdy nie był tak istotnym problemem jak w przypadku bezpośredniego wtrysku.

Główną przyczyną tego nagaru jest z reguły EGR. W przypadku wtrysku bezpośredniego nie dość, że w spalinach tego nagaru jest więcej, to jeszcze paliwo wtryskiwane bezpośrednio do cylindra nie obmywa zaworów. A to głównie nagar na zaworach powoduje spadek mocy. Mitsubishi jako jedne z pierwszych zaczęło stosować ten rodzaj zasilania paliwem. Na forum mitsubishi, gdzie auta są starsze, mają już swoje przebiegi, wiele osób boryka się z problemami typowymi dla DI. Np spadek mocy, falujące obroty i inne cuda.

W przypadku wtrysku pośredniego paliwo obmywa zawory i nawet jeśli nagar zbierze się w kolektorze, to spadek mocy będzie żaden lub minimalny, bo kolektor nie jest najwęższym gardłem.

Nowoczesny D-4S nie ma już tego problemu ;)
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by Yarecki »

owczar wrote:Nagar zbierał się zawsze, ale nigdy nie był tak istotnym problemem jak w przypadku bezpośredniego wtrysku.

Główną przyczyną tego nagaru jest z reguły EGR. W przypadku wtrysku bezpośredniego nie dość, że w spalinach tego nagaru jest więcej, to jeszcze paliwo wtryskiwane bezpośrednio do cylindra nie obmywa zaworów. A to głównie nagar na zaworach powoduje spadek mocy. Mitsubishi jako jedne z pierwszych zaczęło stosować ten rodzaj zasilania paliwem. Na forum mitsubishi, gdzie auta są starsze, mają już swoje przebiegi, wiele osób boryka się z problemami typowymi dla DI. Np spadek mocy, falujące obroty i inne cuda.

W przypadku wtrysku pośredniego paliwo obmywa zawory i nawet jeśli nagar zbierze się w kolektorze, to spadek mocy będzie żaden lub minimalny, bo kolektor nie jest najwęższym gardłem.

Nowoczesny D-4S nie ma już tego problemu ;)
O dobrze prawi - polać mu :ok:
Post Reply

Return to “Lexus GS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests