Lexus gs300 mkI vs mkII

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
Post Reply
amen244
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 5 Jan 2015, o 22:09
Model Lexusa: GS Mk1
Skąd:: Warszawa
Contact:

Lexus gs300 mkI vs mkII

Post by amen244 »

Witam wszystkich forumowiczów
Otóż mam parę pytań co do tych dwóch modeli, nie ukrywam, że marze o Lexusie i może niedługo spełnię marzenie z młodości, ale chciałbym pierw zgłębić bardziej wiedzę w tych tematach.
1. Który z tych dwóch modeli ma lepsze prowadzenie zakładając, ze posiadają zawieszenie gwintowane. Chodzi mi o jadę na torze, wiraże itp
2. Jaka jest cena części zestawu turbo pod 400km, pomijając strojenie. Może bardziej opłaca się kupić Aristo twin turbo na dawce?
3. Ile jeszcze można wyciągnąć z seryjnego silnika Toyoty Aristo twin-turbo, oraz co bym musiał zmienić by osiągnąć moc w granicach 400km.
4. Ile zniesie skrzynia automatyczna z MK1 oraz MK2, zakładając ze mają chłodnice oleju.
5. Czy można zrobić spawa skrzyni powiedzmy z MK2 do MK1, oraz jakie są przeszkody.
6. Czy były dostępne wersje z szpera Lexusa gs300 mk2? lub czy pasuje od IS300 mk1
7. Czy na torze miałbym szanse z subaru wrx sti seryjnym lub jakimś podobnej mocy okolice 300km, gdybym miał w Lexusie 400km ?
8. Zaciski na przód oraz tarcze pasują od Lexusa LS430? Przednie zaciski z GS300 fabryczne zapasują na tył? lub czy są jakieś większe zaciski i tarcze co podpasują bez przeróbek na tył?

Domyślam się, że przy takich założeniach, gdybaniach ciężko jest wywnioskować, ale prosiłbym o wasze odpowiedzi i zdanie :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)
User avatar
adamsky73
Lex Driver
Posts: 621
Joined: 20 May 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

Post by adamsky73 »

amen244 wrote:Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)
Może i wiesz jaką chcesz markę, ale skoro z wszystkich aut tej marki do jeżdżenia po torze wybrałeś akurat GS-a to chyba jednak nie wiesz co mówisz. Z drugiej strony Subaru to też takie torowe auto jak ze świńskiego zadu samolot :biggrin2:
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
amen244
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 5 Jan 2015, o 22:09
Model Lexusa: GS Mk1
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

Post by amen244 »

A co miałem napisać, że po ulicy będę śmigać :P
ledziu
Lex Master
Posts: 2565
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

Post by ledziu »

amen244 wrote:Witam wszystkich forumowiczów
Otóż mam parę pytań co do tych dwóch modeli, nie ukrywam, że marze o Lexusie i może niedługo spełnię marzenie z młodości, ale chciałbym pierw zgłębić bardziej wiedzę w tych tematach.
1. Który z tych dwóch modeli ma lepsze prowadzenie zakładając, ze posiadają zawieszenie gwintowane. Chodzi mi o jadę na torze, wiraże itp
2. Jaka jest cena części zestawu turbo pod 400km, pomijając strojenie. Może bardziej opłaca się kupić Aristo twin turbo na dawce?
3. Ile jeszcze można wyciągnąć z seryjnego silnika Toyoty Aristo twin-turbo, oraz co bym musiał zmienić by osiągnąć moc w granicach 400km.
4. Ile zniesie skrzynia automatyczna z MK1 oraz MK2, zakładając ze mają chłodnice oleju.
5. Czy można zrobić spawa skrzyni powiedzmy z MK2 do MK1, oraz jakie są przeszkody.
6. Czy były dostępne wersje z szpera Lexusa gs300 mk2? lub czy pasuje od IS300 mk1
7. Czy na torze miałbym szanse z subaru wrx sti seryjnym lub jakimś podobnej mocy okolice 300km, gdybym miał w Lexusie 400km ?
8. Zaciski na przód oraz tarcze pasują od Lexusa LS430? Przednie zaciski z GS300 fabryczne zapasują na tył? lub czy są jakieś większe zaciski i tarcze co podpasują bez przeróbek na tył?

Domyślam się, że przy takich założeniach, gdybaniach ciężko jest wywnioskować, ale prosiłbym o wasze odpowiedzi i zdanie :)

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce :)
1) oba są kiepskie
2) temat rzeka ale przygotuj 15-20k. Z aristo do wzięcia jest tylko motorek.
3) serja gte spokojnie zrobi 600/600nm ale potrzeba troszku kasy, co do 400 to praktycznie seria jakimś małym singlem i detalami.
4) skrzynia mk1 zniesie hamownie i kilka dni jazdy a skrzynka z mk2 nic nie zniesie.
5) można tylko po co jeden knot i drugi knot a do tego szczegóły w postaci sterowania, przełożeń itp. W serii się sprawdzają i tyle w temacie.
6) LSD do mk2/1 pasuje z supry a od ISa nie pasuje.
7) hmm na tor: jak włożysz równowartość 1,5 evo9 masz szansę dojechać tak że kierownik sti nie zaśnie czekając na Ciebie, tylko chyba wolę evo9 :biggrin2:
8) z heblami robisz mały swap opisany na forum ewentualnie dzwonisz do pizza brakes i sprzedają Ci secik własnych tarcz i jakiś tam klocków. Pomoże o tyle że nie będą się gotować.
amen244
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 5 Jan 2015, o 22:09
Model Lexusa: GS Mk1
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Lexus gs300 mkI vs mkII

Post by amen244 »

no nic chyba się wyleczyłem z marzenia jak przeczytałem powyższy post :) chyba będę celował w 350z lub g35. Dzięki za odpowiedzi ledziu.
Post Reply

Return to “Na każdy temat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests