Otóż mam parę pytań co do tych dwóch modeli, nie ukrywam, że marze o Lexusie i może niedługo spełnię marzenie z młodości, ale chciałbym pierw zgłębić bardziej wiedzę w tych tematach.
1. Który z tych dwóch modeli ma lepsze prowadzenie zakładając, ze posiadają zawieszenie gwintowane. Chodzi mi o jadę na torze, wiraże itp
2. Jaka jest cena części zestawu turbo pod 400km, pomijając strojenie. Może bardziej opłaca się kupić Aristo twin turbo na dawce?
3. Ile jeszcze można wyciągnąć z seryjnego silnika Toyoty Aristo twin-turbo, oraz co bym musiał zmienić by osiągnąć moc w granicach 400km.
4. Ile zniesie skrzynia automatyczna z MK1 oraz MK2, zakładając ze mają chłodnice oleju.
5. Czy można zrobić spawa skrzyni powiedzmy z MK2 do MK1, oraz jakie są przeszkody.
6. Czy były dostępne wersje z szpera Lexusa gs300 mk2? lub czy pasuje od IS300 mk1
7. Czy na torze miałbym szanse z subaru wrx sti seryjnym lub jakimś podobnej mocy okolice 300km, gdybym miał w Lexusie 400km ?
8. Zaciski na przód oraz tarcze pasują od Lexusa LS430? Przednie zaciski z GS300 fabryczne zapasują na tył? lub czy są jakieś większe zaciski i tarcze co podpasują bez przeróbek na tył?
Domyślam się, że przy takich założeniach, gdybaniach ciężko jest wywnioskować, ale prosiłbym o wasze odpowiedzi i zdanie

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Proszę nie pisać, że na tor się nie nadaje czy kup sobie subaru na tor, itp. Sam wiem jaką markę chce
