Strona 2 z 2

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 30 lis 2023, o 19:25
autor: Zewus
Pytanie czy coś zmienili w pompie i listwie wtryskowej itp po 2007r
 

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 30 lis 2023, o 19:32
autor: Zewus
Listwa wtryskowa jest ta sama w IS2 i IS3, pompa już inna

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 4 gru 2023, o 18:16
autor: pawelski
Korespondencja z Toyotą
Pierwsza wiadomość:

Informujemy, że informacja ta jest dostępna w instrukcji obsługi w rozdziale 4.4 "otwieranie pokrywy wlewu paliwa" lub "otwieranie wlewu paliwa". Poniżej zamieszczamy również informacje o przedmiotowym pojeździe:
Dane techniczne:
VIN: JTHBK262X05097975 Kolor: 1G1 / LPG: Nie
Model: GSE20 / IS250 Data produkcji: 23/01/2009 Nr silnika: 4GR-FSE / 0556689
Data wydania: 12/05/2010 Kraj NMSC: Polska
Stacja: Lexus Gdynia Status: W użytkowaniu - standardowo
Prosimy o zapoznanie się z załączoną listą modeli i silników, które nie są przystosowane do paliwa E10.
Z poważaniem
Mikołaj Owczarczyk
Koordynator ds. Kontaktów z Klientami

W instrukcji piszą tylko żeby stosować minimum 95 oktanów, rozdział 4 kończy się na 4.3 a pod klapką Unleaded Fuel Only
Obrazek
Druga wiadomość po mojej prośbie o więcej konkretów co do mojego auta:

Zodnie z przesłaną przez nas informacją, silniki 4GR-FSE wyprodukowane po wrześniu 2007 są przystosowane do paliwa oznaczonego jako E10. Ponieważ przedmiotowy pojazd został wyprodukowany w 2009 roku, jest przystosowany do paliwa E10.
To w zasadzie wyjaśnia wszystko. Inna sprawa czy warto lać E10, chłopaki na forum Accorda sporo pisali o minusach tego paliwa. Poza tym to ma być do 10% a nie konkretnie 10.



Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 12 gru 2023, o 20:11
autor: Zewus
pawelski pisze: 4 gru 2023, o 18:16silniki 4GR-FSE wyprodukowane po wrześniu 2007 są przystosowane do paliwa oznaczonego jako E10.
 
Przecież dokładnie taką informację masz wszędzie, pytanie brzmi co z 4GR-FE  przed 2007 i co sprawia ze nie są przystosowane do E10

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 12 gru 2023, o 20:59
autor: pawelski
Wolałem się upewnić u źródła a co jest nie tak z silnikami 4GR-FSE z wcześniejszych lat nie wiem i nie sądzę, że importer na PL wyjaśni szczegółowo. Nie znalazłem konkretnych powodów, może ktoś ma wiedzę.

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka


Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 27 gru 2023, o 11:19
autor: sokol83
Hej. Posiadam model IS250 z 2007 roku. Samochód posiadam od 5 lat. Z tego co widzę E10 jest od września 2021.  Jeżdżę w UK i nie odczuwam zmiany. Pozdro

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 19 sty 2024, o 18:27
autor: Plexus
AlexE pisze: 19 lis 2023, o 12:28 czy ktos spotkal sie gdziekolwiek w necie (moze byc anglojezyczne zrodlo) z bardziej konkretnymi informacjami na temat? Ktore czesci/moduly sa inne w silnikach przystosowanych albo co konkretnie moze zostac uszkodzone w nieprzystosowanych i w jakim czasookresie stosowania E10 zamiast E5?
 

 
https://mag.lexus.co.uk/e10-petrol/ 
https://warsztat.pl/artykuly/nowe-paliw ... liwa,77336
https://szczecinek.naszemiasto.pl/paliw ... c4-9577783
https://tec2000.pl/paliwo-e10-zalety-i-zagrozenia/

i wiele innych...

:-)

Re: IS250 - koniec nadchodzi szybciej, niż się Wam wydaje.

: 22 sty 2024, o 04:38
autor: yeti92
Trzeba będzie lać 98 i tyle.