Nowe tarcze+klocki rozwiązały problem.
Jest jeszcze leciutkie bicie, ale to podobno kwestia wyważenia.
LS400 - bicie na kierownicy
- michalWro
- Lex Driver
- Posts: 339
- Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Nie spotkałem jeszcze "japońca" który nie ma problemów z hamulcami, jakaś plaga i te bicia na kierze, w europejskich markach jakoś to ogarniają lepiej hmmm.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości 
Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.

Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
- michalWro
- Lex Driver
- Posts: 339
- Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Bije podczas jazdy.
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
ja bym ich nie tłumaczył, wiedząc, że auto idzie na rynek europejski powinno być do niego przystosowane.owczar wrote:Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości
Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
Po co komu 300 kucy z ciężkim V8 który bardzo łatwo się napędza by później nie móc tego zatrzymać

Zerkam sobie czasem na tylne tarcze w różnych markach i w BMW szczególnie nowszych tylna tarcza jest naprawdę spora, no pewnie w kiekszości zaciski to monoblok, któy jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż pływający klocek.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy
W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą

W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą

-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: LS400 - bicie na kierownicy
owczar wrote:Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy![]()
W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests