Witam
Od miesiąca posiadam ten sam problem w moim nowo zakupionym IS300 z LPG. Jak go odpalam na benzynie to ciężko odpala za 2 nieraz za 3 razem , czasem tak jak by najpierw zapalał na 3 cylindry a później rozkręca się na wszystkie 6 cylindrów.
Wiecie co może być problemem ... ? Rozrusznik kręci, nie ma z nim problemów . Jedyne co mi się przy trafiło to jak podładowałem akumulator przez cała noc to później przez jakieś 6 odpaleń ładnie zaskakiwał za pierwszym razem . Może to akumulator ? ale za każdym razem kręci jak oszalały ...
pablo83_05 wrote:Witam
Od miesiąca posiadam ten sam problem w moim nowo zakupionym IS300 z LPG. Jak go odpalam na benzynie to ciężko odpala za 2 nieraz za 3 razem , czasem tak jak by najpierw zapalał na 3 cylindry a później rozkręca się na wszystkie 6 cylindrów.
Wiecie co może być problemem ... ? Rozrusznik kręci, nie ma z nim problemów . Jedyne co mi się przy trafiło to jak podładowałem akumulator przez cała noc to później przez jakieś 6 odpaleń ładnie zaskakiwał za pierwszym razem . Może to akumulator ? ale za każdym razem kręci jak oszalały ...
Macie jakieś sugestie ..
zacząłbym od sprawdzenia gdzie jest podłączony kabel po zapłonie od LPG
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Ciężko wysnuć jakąś regułę ... tak jak pisałem po całonocnym ładowaniu palił przez pół dnia jak szalony , było też kiedyś tak że jak odpalałem go o 3 w nocy przy -1 po 4 dniach stania to odpalił jak szalony, można też wyczuć że im cieplejszy silnik to chyba gorzej ... i jak odpala to często jakby z rozbiegu ... że np. najpierw nie na wszystkie cylindry
I jak? Udało się zdiagnozować? U mnie ten sam problem. Po nocy gdy było -7 palił od strzała. Im bliżej 0 i pomiędzy 0-11 stopni ledwo pali. kręci z 5 sekund zanim zapali. Na gorącym pali od razu.